Herstel pianolak

De weergever, o zo klankbepalend... Of je over elektrostaten, dynamische luidsprekers, magnetostaten of hoornluidsprekers wil babbelen, hier moet je zijn!
KejoKara
Senior
Senior

wo 18 mar 2020, 01:09

Dim schreef:
ma 16 mar 2020, 21:21
ik vraag mij dan weer af of het "normaal" is dat men verwacht van een carrosseriehersteller, meubelmaker, instrumentenbouwer, verver etc... dat die voorzien om een luidspreker te ontmantelen en terug ineen te steken - ja, want anders ben je geen professional :think: :lol:
Men kan de speakers zelf demonteren.
Ik ging uit van volledig her-spuiten speakers, geen kleine plaatselijke herstelling.
Een vriend van me had vroeger een interieurbouw zaak, daar kon men alles laten spuiten, ook speakers, je moest de blote speakerkasten, zonder units dus, binnenbrengen. Hij gaf mensen die daar zin in hadden de mogelijkheid om na de werkuren hun speakers deels voor te bereiden, schuren dus. Op die manier werd de prijs gedrukt.
Helaas is die man gestopt met zijn bedrijvigheid.
0 x
Dim
Forum Guru
Forum Guru
Contacteer:

wo 18 mar 2020, 10:39

KejoKara schreef:
wo 18 mar 2020, 01:09
Dim schreef:
ma 16 mar 2020, 21:21
ik vraag mij dan weer af of het "normaal" is dat men verwacht van een carrosseriehersteller, meubelmaker, instrumentenbouwer, verver etc... dat die voorzien om een luidspreker te ontmantelen en terug ineen te steken - ja, want anders ben je geen professional :think: :lol:
Men kan de speakers zelf demonteren.
Ik ging uit van volledig her-spuiten speakers, geen kleine plaatselijke herstelling.
Een vriend van me had vroeger een interieurbouw zaak, daar kon men alles laten spuiten, ook speakers, je moest de blote speakerkasten, zonder units dus, binnenbrengen. Hij gaf mensen die daar zin in hadden de mogelijkheid om na de werkuren hun speakers deels voor te bereiden, schuren dus. Op die manier werd de prijs gedrukt.
Helaas is die man gestopt met zijn bedrijvigheid.
zo zou ik het ook doen Kejo, zelf demonteren en de kastjes afdroppen indeed.
Maar met sommige modellen is dat makkelijker dan met andere vermoed ik - en je moet wat die "schrik" overwinnen om dat zelf te gaan doen ook natuurlijk... :think:
0 x
Plaats reactie