JBL Draagbare luidspreker Flip 3 Stealth Edition

De weergever, o zo klankbepalend... Of je over elektrostaten, dynamische luidsprekers, magnetostaten of hoornluidsprekers wil babbelen, hier moet je zijn!
Plaats reactie
problemchild
High End Sponsor
High End Sponsor

do 04 jul 2019, 00:25

Iemand ervaringen met dit compacte outdoor speakertje van jbl?
Staat dezer dagen in promo,de stealth edition kan niet gekoppeld worden met andere jbl speakers. (vandaar waarschijnlijk)

Waarom:gewoon handig om mee te nemen,de tuin in,...
Met bluetooth aan boord zodat ik simpel via tablet /phone spotify etc kan weergeven.

Eerste idee was om een extra sonos aan te kopen,maar zon draagbaar speakertje lijkt me gewoon veel praktischer.(speeltijd is 10h)

Wat hebben jullie muzikaal zoal voorzien om de tuin in te duikelen?
Nog andere tips/ideeen om te delen?

Cheerz annyway! :P
0 x
problemchild
High End Sponsor
High End Sponsor

ma 22 jul 2019, 12:48

Heb ze ondertussen naast elkaar horen spelen de stealth en de Flip charge,de charge gaf voller weer dan de stealth.Maar beide al bij al deftig materiaal .
Op laag niveau niet echt overtuigd door de weergave,en daar zou het toch voor moeten dienen ...de tuin en de buren weetjewel...

Ik ben dus verder aan het struinen geslagen door de Bluetooth speaker promo’s en stuitte op een toch wel uniek vormgegeven speakertje.
Voor de prijs moest ik het niet laten,€10 in promo,feest dus :)

Het gaat over de Jarre Tech nanoskull:

https://www.gadgetgear.nl/2016/11/revie ... h-speaker/

Ondertussen al wat uurtjes mee getuinderd,en al bij al geeft dat toch mooi weer.Veel laag komt er niet uit (kan je boosten door er iets achter te plaatsen ),maar hij gaat zeker luid genoeg.
Het leuke is ook de vormgeving,en die vind ik toch wel erg netjes afgewerkt hoor.

€80 had ik er nooit aan gegeven,maar voor €10 is dit wel een buitenkansje :ugeek: ;)

Voor de snelle beslissers nog tot eind deze maand:

https://www.krefel.be/nl/p/33000843-aer ... -zwart-mat
0 x
frboe
Puppy
Puppy

ma 09 sep 2019, 13:15

idd een net blue connectie speakertje , en nog een toffe look ook
0 x
Plaats reactie