Wat is je favoriete versterker en waarom?

Van de bron naar de versterking. Buizen, transistoren of klasse D, het vindt hier zijn plekje!
BlackMonk
Non-actief
Non-actief
Contacteer:

ma 09 jun 2014, 09:34

Als er een Europees verdeelpunt komt zal ik dat zeker eens doen. En tijdens mijn groot verlof ga ik ook naar Nederland om zo'n Emotiva-combinatie te beluisteren.
0 x
John Difool
High End Profiel
High End Profiel

do 31 jul 2014, 14:45

En, Johan, al een indruk kunnen opdoen van Emotiva?
0 x
Nico

Zeg u kè oe loat ist?
BlackMonk
Non-actief
Non-actief
Contacteer:

do 31 jul 2014, 14:58

Nee, de Nederlander heeft de afspraak afgezegd...
0 x
John Difool
High End Profiel
High End Profiel

do 31 jul 2014, 15:10

Spijtig, ik ben ook wel nieuwsgierig.
0 x
Nico

Zeg u kè oe loat ist?
Frederik
Newbie
Newbie

vr 04 mar 2016, 10:02

Voor mij helemaal geen merk met een uitstraling, tot je deze aanzet. Ik spreek over de yamaha 700 serie. Neutraal open en een herontdekking van muziek. Het maakt niet uit of het de rs (met een tuner) of de as (zonder) serie is. Dat ding doet gewoon wat een goede versterker moet doen, en nog net iets meer. De tech specs spreken voor zichzelf. En omdat de prijs toch geen probleem is, is dat nu net het probleem, hij is gewoon veel te goedkoop om ernstig genomen te worden. Met het drie verdubbelen van prijs kan hij pas als ernstig genomen worden. Gekocht voor 340 euro, gewoon belachelijk. Ik doe die rs-700 in geen geval weg, tenzij mijn dochter dit op een heel vriendelijke manier zou vragen.

Om je te gaan afvragen waarom iedereen nog zo zit te zoeken naar een goede versterker. Het antwoord is echter heel simpel.

Dat is zo tot je op McIntosh botst natuurlijk. Dan heb je het terug zitten. Die heeft natuurlijk wel een uitstraling, en nog veel meer. Genoeg om de yamaha te verplaatsen "van ruimte".
0 x
william
Senior
Senior

vr 13 mei 2016, 19:48

Favoriete versterker is een groot woord, maar wat mij is bijgebleven, ook al is het een 15 jaar geleden dat ik dit hoorde:

Audiomat versterker
Audiomat DAC
CEC loopwerk

zeer muzikaal, body, klankkleuren, ritmisch,
als een mens gaat glimlachen en met been zit te wiebelen, dat zegt veel. :)
0 x
Plaats reactie