Geluid te snel

Alles wat de digitale bronnen aangaat! CD-spelers, SACD-spelers, loopwerken, DAC's enzovoort.

Wat nu? Tv is gepromoveerd tot hifi installatie...

Tv-meubel buiten
1
17%
Doosjes buiten
0
Geen stemmen
De madam buiten
0
Geen stemmen
De madam buiten en een andere binnen
1
17%
Domme jongen, voor ge iets koopt, altijd eerst intenties van madam vragen - los het zelf maar op!
4
67%

Totaal aantal stemmen: 6
Michel75
My Fi Profiel
My Fi Profiel

do 19 dec 2019, 16:56

De tv nu ook via optische kabel aangesloten en geen problemen meer: Geen uitvallers, geen vertraging, niets.
Geldt dit ineens ook als antwoord op Stef :think:
0 x
stefk
High End Sponsor
High End Sponsor

vr 20 dec 2019, 08:05

Michel75 schreef:
do 19 dec 2019, 16:56
De tv nu ook via optische kabel aangesloten en geen problemen meer: Geen uitvallers, geen vertraging, niets.
Geldt dit ineens ook als antwoord op Stef :think:
Bij mij is het ook al lang optisch aangesloten maar die ambetantigheden blijven hoor ...

Tuurlijk is je installatie beter
0 x
Gr
Stef

Arno said: "Music is the dope"
Michel75
My Fi Profiel
My Fi Profiel

vr 20 dec 2019, 13:12

Niks beter... denk dat B&W wat in de pap te brokken had bij ontwerp tv en dat daardoor de optische uitgang wat beter (lees stabieler) is ;)
0 x
Lucky
High End Sponsor
High End Sponsor

ma 23 dec 2019, 09:26

Hier ten huize is de tv ook via Toslink aangesloten op de hifi. Al bij al vind ik de klank toch niet zo denderend. Al neem ik aan dat dat eerder in de TV dan elders een oorzaak moet vinden.
Haperingen in de transmissie via die Toslink zijn er echter nog nooit geweest.
0 x
You will never find any joy in anything where every single part has come from the lowest bidder. (Jeremy Clarkson)
Michel75
My Fi Profiel
My Fi Profiel

ma 23 dec 2019, 09:46

De Apple TV klonk effectief stukken beter, maar nu een bakje en 3 kabels minder, dus “me happy”. :dance:

Ik ben niet tv kritisch als ik tv kijk. Het beetje geweld wat er uit de soundbar komt vind ik al ruim voldoende. De tv zal de muziekstreamer ook nooit vervangen, ook al is het fijn om af te lezen wat speelt op groot scherm... voor YouTube voldoet de toslink wel, want dan ben je weer afgeleid door het beeld ;)
0 x
Plaats reactie