Welke film/serie heb ik laatst gezien?

Een nieuw lief, een oude wagen of een discussie over Wittgenstein? Alles wat niets met audio te maken heeft kan je hier kwijt.
Dim
Forum Guru
Forum Guru
Contacteer:

zo 22 mar 2020, 19:59

Eentje voor het grotere scherm, prachtige beelden/shots icm de muziek van Newman - meeslepend en kiekebisch bij momenten!
8/10

0 x
stefk
High End Sponsor
High End Sponsor

do 26 mar 2020, 13:45

Voor de netflixers onder ons, ik heb eens nar El Hoyo gekeken. Amaaaiii zware mentale kost.
Het is geen ontspannende film. ;)

De moeite? Voor mij zeker wel maar het is zeker geen allemansvriend film.
0 x
Gr
Stef

Arno said: "Music is the dope"
Dim
Forum Guru
Forum Guru
Contacteer:

ma 30 mar 2020, 10:04

stefk schreef:
do 26 mar 2020, 13:45
Voor de netflixers onder ons, ik heb eens nar El Hoyo gekeken. Amaaaiii zware mentale kost.
Het is geen ontspannende film. ;)

De moeite? Voor mij zeker wel maar het is zeker geen allemansvriend film.
Gisteren gezien, de vrouw kwam daar ook ineens mee af en en ik dacht, tiens, heb dat ergens zien passeren... :D
Ik heb mij echt gestoord man, aan hoe belabberd de stream van netflix er tegenwoordig uitziet pfttt :mrgreen: :roll: bij momenten nog minder dan een gewone 480p uitzending hier

Oh, terug naar de film 6/10 - qua "horror" (letterlijk dan) had ik het wel erger verwacht :D vreemde prent vond ik het - concept an sich is wel leuk gevonden, en ivm het thema... bewijze de impact van deze corona crisis waar we nu inzitten, vraag ik me af of het nog een moer uitmaakt om een boodschap van "solidariteit" de wereld in te sturen. Als je 10 pakken toiletpapier beschikbaar hebt, zijn er toch altijd een paar die met die hoop gaan lopen en de rest laat stikken. Zolang er voorraad is, is dat geen probleem, die anderen worden ook bedeeld nietwaar, met wat vertraging weliswaar..
De boodschap van die film, oa dat je zelf het heft in handen moet nemen om ietwat verandering te brengen in een "systeem", kan wellicht "perfect" als je gevangen zit tussen twee muren... want daar: niet "vechten" = sterven.
In de echte, "open" wereld, heb je dat soort verandering pas na een zware, jarenlange oorlog bv - al wat aan dat soort toestanden voorafgaat is bij de massa gewoon eigenbelang, egoïsme (of noemen we het "zelfbehoud" in dat soort situaties?)
0 x
Plaats reactie