Kokeneteken

Een nieuw lief, een oude wagen of een discussie over Wittgenstein? Alles wat niets met audio te maken heeft kan je hier kwijt.
Dim
Forum Guru
Forum Guru
Contacteer:

di 13 aug 2019, 17:52

'k wist niet waar ik het moest zetten, maar aangezien het ook bij koken hoort (zie de receptjes in de link) :-)

Deze ontdekt - voor diegenen die:

* iets beter wensen dan limonade
* geen alcohol willen - 't moet niet altijd alcohol zijn (en voor wie zegt van wel, i know, zatlap!)
* willen drinken/koken met dit spul
* of zoals ik, mega krampen in de maag had de afgelopen dagen en nix hielp... tot ik dit achterover kapte - WONDERMIDDEL

Afbeelding

Gimber.be
0 x
Michel75
My Fi Profiel
My Fi Profiel

di 13 aug 2019, 18:05

Dim schreef:
di 13 aug 2019, 17:52
'k wist niet waar ik het moest zetten, maar aangezien het ook bij koken hoort (zie de receptjes in de link) :-)

Deze ontdekt - voor diegenen die:

* iets beter wensen dan limonade
* geen alcohol willen - 't moet niet altijd alcohol zijn (en voor wie zegt van wel, i know, zatlap!)
* willen drinken/koken met dit spul
* of zoals ik, mega krampen in de maag had de afgelopen dagen en nix hielp... tot ik dit achterover kapte - WONDERMIDDEL

Afbeelding

Gimber.be
Behalve dan het 2de puntje (en waarom zou je dat feitelijk willen :hand: ) een flauw alternatief voor wodka maw. Volgens Schoonpapa goed tegen elk kwaaltje en die mag je niet tegenspreken hè :mrgreen:

Trouwens klein foutje in site: op gsm scherm kun je geen product toevoegen aan uw mandje...
0 x
Dim
Forum Guru
Forum Guru
Contacteer:

di 13 aug 2019, 18:19

joengeeee - ga weg met dijne vodka zeg - als ge't over piswater hebt :D
ps; er bestaan mensen die geen alcohol mogen en dus niet willen drinken - omwille van gezondheidsredenen dus... :doh:
0 x
Michel75
My Fi Profiel
My Fi Profiel

di 13 aug 2019, 19:17

Jommo, schoonpapa zegt voor alles en iedereen goed. Als ge’t ni moogt is’t gelijk echt medicijn: neus toe en slikken :mrgreen:
0 x
problemchild
High End Sponsor
High End Sponsor

di 13 aug 2019, 21:27

Zit er gember in ook?
Op zich niets tegen non alcoholische alternatieven,er zijn altijd mensen die het niet drinken maar toch feestelijk willen genieten.

Je hebt dan bvb alcoholvrij bier (Maes,Carlsberg en Sportzot nog redelijk te doen),Of alcoholvrije wijn (hetgeen ni te drinken is volgens mijn reeds geproefkonijnde gasten).

Waar hebt ge het gekocht,of enkel online te bestellen?

Hier al enkele dagen geen smaak meer.
Heb vorige week een stuk glas in mijn eten gehad,snee achter mijn grote kiezen,dus nu ontsmettend spoelsel gebruiken hetgeen heel uwe smaakzin wegneemt.(en uwen honger ook,voor degene die op regime willen ideaal dus)
In ieder geval Cheers Dim,geniet van je drankje!
0 x
Dim
Forum Guru
Forum Guru
Contacteer:

wo 14 aug 2019, 11:14

Michel75 schreef:
di 13 aug 2019, 19:17
Als ge’t ni moogt is’t gelijk echt medicijn: neus toe en slikken :mrgreen:
Deze ga ik onthouden :mrgreen:
problemchild schreef:
Zit er gember in ook?
Op zich niets tegen non alcoholische alternatieven,er zijn altijd mensen die het niet drinken maar toch feestelijk willen genieten.
Ahja tierlijk zit er gember in :-) En redelijk straf als ge verkeerd doseert :-) en limone en andere kruiden - maar ik doe zo een scheut in een glas, paar ijsblokken en dan spuitwater. Awel ik denk da'k een nief, natuurlijk middel gevonden heb tegen maagklachten zie - gember is niet echt mijne smaak, maar da spul doet echt goed ! 'k vinnet ferm!

Dat alcocholvrij gedoe ben ik ook nie zot van (bieren enzo), maar blijkbaar is er wel een publiek voor en is dat publiek content dat ze eens een bierke kunnen drinken..
problemchild schreef:
Waar hebt ge het gekocht,of enkel online te bestellen?
Naast mijn deur hier - bij mijnen nonkel in zijn drankenwinkel. Geen idee waar je het buiten die site nog zou kunnen vinden.
problemchild schreef:
Hier al enkele dagen geen smaak meer.
Heb vorige week een stuk glas in mijn eten gehad,snee achter mijn grote kiezen,dus nu ontsmettend spoelsel gebruiken hetgeen heel uwe smaakzin wegneemt.(en uwen honger ook,voor degene die op regime willen ideaal dus)
In ieder geval Cheers Dim,geniet van je drankje!
Miljaarde zeg, komt da tegen! Allez - langs ne kant - sjaans dat ge't in uw mond voor hebt, voor 't zelfde geld slikte da binnen en haalt ge daar vanalles open :shifty: En ik zou het nu zeker niet gaan spoelen met gember, tenzij ge graag omhoog gaat ;-)
Een goed herstel aan uw muile PC!
0 x
stefk
High End Sponsor
High End Sponsor

wo 14 aug 2019, 18:21

Ik drink oek genen alcol meer ... :D

De mocktails en de 0% bieren zijn er niet alleen voor de mensen die geen alcohol lusten maar ze vervullen ook een sociaal gebeuren. Je staat niet alleen als bob met ave cola of spuitwater ... kinderen feesten al mocktailend mee

Als je op de website where to buy aanklikt, dan krijg je zeer veel winekels waaronder bio-planet, delhaize, ad delhaize en speciaal voor Michel een winkel op de wiedauwkaai
0 x
Gr
Stef

Arno said: "Music is the dope"
Michel75
My Fi Profiel
My Fi Profiel

wo 14 aug 2019, 19:40

stefk schreef:
:shock:
stefk schreef:
Als je op de website where to buy aanklikt, dan krijg je zeer veel winekels waaronder bio-planet, delhaize, ad delhaize en speciaal voor Michel een winkel op de wiedauwkaai
Wiedauwkaai passeer ik wel eens, maar ik zit meestal in Wondelgem... maar da’s inderdaad ni ver en ben wel benieuwd geraakt, nog een paar dagen geduld, is nu wat ver 8-)
0 x
Lucky
High End Sponsor
High End Sponsor

do 15 aug 2019, 14:15

stefk schreef:
Mijnen kalender is kapot! 't Moet vast en zeker 1 april zijn!!
0 x
You will never find any joy in anything where every single part has come from the lowest bidder. (Jeremy Clarkson)
Michel75
My Fi Profiel
My Fi Profiel

do 15 aug 2019, 16:49

Ofwel moeten we de smiley interpreteren :think:
0 x
Plaats reactie