Pure & Audio-Forum.be
Terug naar de essentie

New Music 2017

Ben je naar een beurs of opendeurdag geweest of staat er iets te gebeuren? Breng hier verslag uit!
Lucky
High End Sponsor
High End Sponsor

Re: New Music 2017

Berichtdoor Lucky » Do 07 Dec 2017, 12:25

delange schreef:Naast bovenstaande denk ik dat de nieuwe Focals ook best ok waren; op voorwaarde dat ze in een grotere kamer staan (en geen McIntosh versterking :mrgreen: )

Waarschijnlijk wel, maar wat bezielt een demoboy om veel te grote speakers in een navenant te klein lokaal te willen demonstreren? Die mensen weten toch op voorhand in welke ruimte ze gaan terecht komen???? En ik durf te verhopen dat er voldoende talent aan boord moet zijn om dan passende keuzes te maken.
You will never find any joy in anything where every single part has come from the lowest bidder. (Jeremy Clarkson)

delange
Hi Fi Profiel
Hi Fi Profiel

Re: New Music 2017

Berichtdoor delange » Do 07 Dec 2017, 15:54

Lucky schreef:
delange schreef:Naast bovenstaande denk ik dat de nieuwe Focals ook best ok waren; op voorwaarde dat ze in een grotere kamer staan (en geen McIntosh versterking :mrgreen: )

Waarschijnlijk wel, maar wat bezielt een demoboy om veel te grote speakers in een navenant te klein lokaal te willen demonstreren? Die mensen weten toch op voorhand in welke ruimte ze gaan terecht komen???? En ik durf te verhopen dat er voldoende talent aan boord moet zijn om dan passende keuzes te maken.

Ja vind ik ook.
Aan de reactie van Michel (PV-Trade) te zien was die redelijk geschrokken van onze opmerking. Terwijl je best mag verwachten van zo'n mensen dat ze beter weten. Dat is zeer spijtig...
Cambridge Audio Azur 851D -> Focal MP1200 -> Focal Electra 1028 Be
http://www.last.fm/user/phibon

Terug naar “EVENEMENTEN”