Welke Soundbar?

De weergever, o zo klankbepalend... Of je over elektrostaten, dynamische luidsprekers, magnetostaten of hoornluidsprekers wil babbelen, hier moet je zijn!
delange
Hi Fi Profiel
Hi Fi Profiel

zo 17 feb 2019, 10:16

Volledig eens met Luc's opmerking van hier boven.

KEF heeft ook een heel mooi alternatief voor die soundbar. Ze bestaan in verschillende kleuren, ze zijn draadloos (alleen netspanning nodig uiteraard), en ze zijn actief.
Ben er zeker van dat er dingen te vinden zijn die je vrouw ook heel mooi zal vinden.
0 x
Cambridge Audio Azur 851D -> Focal MP1200 -> Focal Electra 1028 Be
http://www.last.fm/user/phibon" onclick="window.open(this.href);return false;
Michel75
My Fi Profiel
My Fi Profiel

zo 17 feb 2019, 13:07

Klopt, kef heeft ook mooie dingen in het aanbod, ook de bejubelde ls50 wireless
http://us.kef.com/ls50-wireless
Maar met die gekleurde conussen blijven ze toch wat opvallen, zelfs in wit
0 x
stefk
High End Sponsor
High End Sponsor

zo 17 feb 2019, 16:35

sorry maar ik vind het horror om TV te kijken met een groot raam erachter, en al zeker als de zon binnenschijnt of de tuin sterk verlicht is.
Dit is echt niet aangenaam hoor
1 x
Gr
Stef

Arno said: "Music is the dope"
Lucky
High End Sponsor
High End Sponsor

zo 17 feb 2019, 17:39

Kijk eens goed op de foto Stef: er hangen daar gordijnen! Sommige mensen gebruiken die hé :mrgreen: .
En 't is een goeie reden om de gordijnrail te motoriseren. Het gemak dient de mens!

Alle gekheid op een stokje. Ik heb in mijn vorig huis bijna 10 jaar de TV voor een raam gehad. Al was daar wel voldoende glas om niet meteen in den donkere te zitten als je 1 gordijn dichttrekt.
0 x
You will never find any joy in anything where every single part has come from the lowest bidder. (Jeremy Clarkson)
Dim
Forum Guru
Forum Guru
Contacteer:

zo 17 feb 2019, 19:51

Als je de foto goed bekijkt, dan denk ik dat de mensen een raam gezet hebben om oa uit te kunnen kijken op die tuin en een gevoel van wat groter te zitten vanuit de woonkamer, , wat licht binnen te krijgen etc... daar dan een meubel, Tv en speakers voor zetten... dunnow zenne. :shock:
En dan het zicht dat je hebt vanuit de tuin (als ge passeert). Trekt op nix op die achterkant moeten zien - 't is een raam tot op grond he :mrgreen: Ramen poetsen met gans die set ervoor pftt..
Enfin, de gustibus wellicht :ugeek:
0 x
frboe
Puppy
Puppy

di 19 feb 2019, 14:04

lucky, ik heb jouw voorstel aan mijn vrouw voorgelegd, antwoord NEEEEN, sorry :-), die ramen blijven vrij geen discussie, tsja (was by the way ook één van mijn ideeen)
ik ben even op internet gaan kijken zoals voorgesteld en vond Dali Kubic one en Martin logan Audio Vision X, beiden wel ongeveer 50% duurder dan de Naim Muso, en de looks hebben niet het acceptable gehalte volgens sommigen................
het blijft moeilijk , zeker de Martin Logan met mogelijkheid tot extra subwoofer (wirreless) spreekt me wel aan , ik vond ook de pulse sound bar met mogelijkheid tot sub, allen verleidelijk maar de looks zijn wat meer doorslaggevend in de huishoudelijke situatie :oops:
0 x
frboe
Puppy
Puppy

di 19 feb 2019, 16:46

[KEF heeft ook een heel mooi alternatief voor die soundbar. Ze bestaan in verschillende kleuren, ze zijn draadloos (alleen netspanning nodig uiteraard), en ze zijn actief.
Ben er zeker van dat er dingen te vinden zijn die je vrouw ook heel mooi zal vinden.
[/quote]

ik heb de KEF's bekeken en idd heel leuke speakers, ik zal het eens aan mijn vrouw voorleggen :-), ze zitten ook nog net binnen het budget
0 x
frboe
Puppy
Puppy

di 02 apr 2019, 12:01

even een update na een lange periode van kijken en vergelijken
we gaan voor de naim soundbar, de KEF's zijn meer dan waardige concurenten maar de look van de naim heeft mijn vrouw over de schreef getrokken , ze wou wel voor de special edition gaan :o
0 x
Michel75
My Fi Profiel
My Fi Profiel

vr 05 apr 2019, 19:48

En? Wat zegt ‘t?
0 x
frboe
Puppy
Puppy

ma 08 apr 2019, 11:26

is nog in bestelling, nog even geduld :-), hou jullie zeker op de hoogte